The Beginning is always Today

by - rujna 06, 2018


The Beginning is always Today


„ Imagination is the beginning of creation. You imagine what you desire, you will what you imagine and at last you create what you will. „
George Bernard Shaw

Usvojila sam novu životnu filozofiju. Ne gledam u budućnost, ne vraćam se u prošlost. Ni za čim prošlim više ne žalim. Novi dan = novi početak ! Poput proljeća…

Za početak želim se predstaviti i otkriti ponešto o sebi.

Moje ime je Ira Vlahović , imam 22 godine i po struci sam grafički dizajner, iako trenutno studiram Brodogradnju na Sveučilištu u Rijeci. Jednog dana želja mi je sudjelovati na tako značajnim projektima kao što je gradnja i dizajn broda. Zapravo cijeli svoj život bila sam drugačija od ostalih, mali umjetnik u tom velikom svijetu pred sobom. Kako je vrijeme prolazilo sve sam se više izražavala kroz umjetnost, samo školovanje i mladost pratila je uvijek jedna te ista želja. Želja za isticanjem, želja za nečim novim i uzbudljivim…

Gdje sam se pronašla ? Možda je to jedno prekomplicirano pitanje za osobu poput mene, ali mislim da  možda nekako mogu i to pojasniti. Prva pomisao – isticanje, osobnost, MODA,PUTOVANJA. Zaista moda za mene nije samo ono što odijevamo. Moda je na nebu, na ulici, moda je vezana sa idejama, načinu na koji živimo, sve što se događa. Danas kada sagledam sve zajedno, moda jednostavno obilježava i prati moj život. Kako je i sama pronalazim gdje god se nalazim, voljela bih svojim primjernom inspirirati mnoge. Samim time nedavno sam započela sa „Instagram blogom“ baš u tu svrhu. U početku se sve baziralo na klasičnom streetstyle profilu, dok jednostavno nisam odlučila da to nije ono što sam ja zapravo. Totalno neplanirano odlučila sam posjetiti Veneciju, pošto sam iskreno lutajuci internetom naletila na zaista odličnu ponudu. Sukladno svemu tome odlučila sam krenuti u novi svijet… Svijet Travel Bloggera. Zaista vjerujem da svaki Travel blogger ima neku priču vezanu za njegovo prvo putovanje i ono koje ga je potaklo da postane ono što jest danas. Za mene je to Venecija i moram priznati da je taj put isplanirao cijelu moju daljnju budućnost hobija i instagram profila. Što je nastalo iz svega toga, koje su moje iduće destinacije, preporuke ? pratite na instagram profilu. 😊


Dobrodošli !
Ira Vlahović



You May Also Like

0 komentari

Follow me on @INSTAGRAM